¡Hola!

(Encontraréis la traducción en castellano más abajo. Lo mismo ocurrirá en el resto de entradas).

Aquest blog no té una finalitat concreta, però vaig a utilitzar-lo per a queixar-me, entrevistar, opinar i escriure el que nasca de mi.

El nom del blog es deu a dues paraules gregues de la mateixa família que em semblen precioses: /dínamis/ (δύναμις), que significa «força» i /dínamai/ (δύναμαι), que es pot traduir com a «poder» (verb); per exemple, gràcies a aquestes paraules tenim altres en castellà com «dinamita».

ENTREVISTES

Existeixen persones amb talents, esforç, ganes de crear i aportar grans coses al món a les que ni tan sols se’ls dona l’oportunitat de lluir-se davant d’un públic. Aquest apartat és per a aqueixos artistes que no tenen el reconeixement que mereixen. Que brillen, que tinguen el seu moment i puguen expressar-se responent preguntes sobre el seu ofici, els seus gustos o la seua vida com ho fa qualsevol famós de hui en dia.

Tots mereixem un mínim de reconeixement.

INSPIRACIÓ

Es tracta de l’apartat més personal i subjectiu del blog. És l’única secció que no implica cap gènere periodístic i tan sols depén de mi i els meus pensaments. Amb Inspiració la meua intenció és arribar o al menys deixar espai a que algú reflexione o senta. Seria molt satiisfactori i productiu poder aportar el que siga a qui siga amb els meus escrits.

A la fi i al cap, és el meu major desig en el món.

ARTICLES D’OPINIÓ

En aquesta secció no hi ha massa que aclarir. Es tracta de les meues opinions sobre un tema actual (o no) i els meus pensaments negatius i positius al respecte. Us convide a opinar i reflexionar sobre els mateixos temes. Però recordeu que mai podem tancar-nos a una idea sense valorar la resta.

No és una presentació molt extensa, però espere que us agrade el que escric.

No tinc molt més a dir. Gràcies per llegir!

—–

Este blog no tiene una finalidad concreta, pero lo voy a utilizar para quejarme, entrevistar, opinar y escribir lo que nazca de mí.

El nombre del blog se debe a dos palabras griegas de la misma familia que me parecen preciosas: /dínamis/ (δύναμις), que significa «fuerza» y /dínamai/ (δύναμαι), que se puede traducir como «poder» (verbo); por ejemplo, gracias a estas palabras tenemos otras en español como «dinamita».

Entrevistas

Existen personas con talentos, esfuerzo, ganas de crear y aportar grandes cosas al mundo a las que ni siquiera se les da la oportunidad de lucirse delante de un público. Este apartado es para esos artistas que no tienen el reconocimiento que merecen. Que brillen, que tengan su momento y que puedan expresarse respondiendo preguntas sobre su oficio, sus gustos o su vida como lo hace cualquier famoso de hoy en día.

Todos merecemos un mínimo de reconocimiento.

Inspiración

Se trata del apartado más personal y subjetivo del blog. Es la única sección que no implica ningún género periodístico y tan solo depende de mí y mis pensamientos. Con Inspiración mi intención es llegar o al menos dejar espacio a que alguien reflexione o sienta. Sería muy satisfactorio y productivo poder aportar lo que sea a quien sea con mis escritos.

Al fin y al cabo, es mi mayor deseo en el mundo.

ARTÍCULOS DE OPINIÓN

En esta sección no hay demasiado que aclarar. Se trata de mis opiniones respecto a un tema actual (o no) y mis pensamientos negativos y positivos al respecto. Os invito a opinar y relfexionar sobre los mismos temas. Pero recordad que nunca podemos cerrarnos a una idea sin valorar el resto.

No es una presentación muy extensa, pero espero que os agrade lo que escribo.

No tengo mucho más que decir. ¡Gracias por leer!

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Salir /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s